martes, 20 de abril de 2010

WHOPPERFACE



http://www.youtube.com/watch?v=fK3344cDTeQ
La nova campanya de Burguer King, "Your whopper. your face" , és un clar exemple de com la marca, s'esforça per establir un vincle proper i divertit amb el seu públic. Buscant com a ultima finalitat posicionar-se al imaginari de la gent al llistat de les "lovemarks". Amb aquesta campanya, que sembla ser molt divertida i entretinguda, va molt més enllà i realment, crec que ha estat molt encertada, ja que, aconsegueix transmetre tres conceptes que aporten valors essencials: La interactivitat entre el consumidor i la marca, l' autenticitat d'aquesta i la exclusivitat del consumidor. Amb això Burger King aconsegueix molt més que vendre hamburgueses d'una manera divertida i entretinguda, aconsegueix caure be a un públic, que cada vegada té més oferta i menys compromís de fidelitat, i a més a més, diferenciar-se de la competència, sempre amb valors afegits.

Lara Serer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada