martes, 20 de abril de 2010

Safe for Work Porn//DIESEL

L'any 2008, per celebrar el seu 30è aniversari, Diesel va llençar un microsite amb diverses fotografies i, el més impactant, un vídeo:



La pàgina, amb estil pop i kitsch, conté imatges i un video "pornogràfic" en el qual s'hi han pintat dibuixos, tapant les parts que precisament aportaven la qualificació de "pornografia". El resultat és irònic: no deixem de veure el que realment hi ha, però ho veiem amb un toc humorístic.

Es tracta, doncs, d'una estratègia de màrketing viral, dirigida a atraure l'atenció d'un públic jove, que no juvenil (valors com "trencador", "humorístic" i/o "atrevit", són alguns dels que es desprenen del viral).

La campanya va ser dirigida per The Viral Factory i el vídeo va tenir una ràpida i creixent difusió per Internet.

Aquí deixo el link al lloc web:


Josep Prat

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada