martes, 20 de abril de 2010

BHF Yoobot vs Yoonot

http://yoobot.co.uk/yoobot.html

John Brown Media
son els responsables de la creació d'un microsite educatiu per a la British Heart Foundation que té com a finalitat que els nens i adolescents prenguin consciència de la importancia de portar una vida sana. Amb un l'ajuda d'un microsite molt interessant visualment intenten comunicar missatges que fan referència sempre a l'àmbit de la salut.


Tot comença amb la creació d'un Yoobot, que és un personatge que representa a cadascun dels nens (o no tant nens) que han decidit accedir a la web per fer-ne ús. Aquest Yoobot té una salut determinada que anirà evolucionant positiva o negativament segons les accions i les decisions que es prenguin. Aumentarà, per exemple, si es fa esport o disminuirà si porta una alimentació poc sana.


Un doctor que representa ser el creador dels Yoobots (al més pur estil Dr Frankenstein) ens donarà informació sobre quins hàbits alimenticis hauríem de portar, indicant-nos quins son els productes que més agraeix el nostre cos. També ens donarà consells (sempre relacionats amb la salut) i ens alertarà sobre la també presencia d'un Yoonot que representa ser la nostra copia defectuosa i que farà tot el possible perque la vida del nostre Yoonot sigui més curta.

Marc Aguyé

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada