martes, 20 de abril de 2010

GENERATION ME//PULL AND BEAR


L'empresa, del grup Inditex, va realitzar l'any 2008 una campanya per a Pull and Bear aprofitant joves de tot el territori espanyol per publicitar els seus productes, tot sota el nom de GENERATION ME.


www.pullandbear.com/generationmebcn

El mitjà d'Internet va ser molt important per a aquesta estratègia. Es va crear un microsite on no es parlava en cap moment de les peces de roba.

La peculiaritat d'aquesta elecció radicà en el fet que els joves no eren models professionals, sinó que es tractava de rostres que s'havien popularitzat a través de les xarxes socials d’Internet: en aquell moment sobretot amb el fenòmen Fotolog, més tard amb el Blog i actualment amb Facebook .

Els personatges anaven vestits amb la roba de la marca, però el microsite es centrava en entrevistar a aquestes persones i mostrar-les en fotos i vídeos en un ambient festiu i juvenil. Fins i tot el fotògraf que signava les fotografies de la campanya (que van servir per al catàleg de la col·lecció de la temporada) forma part d'aquest fenòmen blogger.

Segurament, la intenció de la marca era agafar aquests "líders d'opinió" i arribar a través d'ells al seu target, transmetent els valors corresponents.

La combinació de microsite amb el fenòmen blogger i el contingut multimedia li van resultar, tant que Pull and Bear ha agafat aquest mateix concepte en altres països.



Josep Prat

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada