lunes, 3 de mayo de 2010

Be stupid




Fa uns mesos, Diesel llençà la seva exitosa campanya de publicitat "Be stupid" caracteritzada per la originalitat de les seves divertides i originals imatges i, sobretot, dels seus missatges "subliminals"en els quals es deia que la millor filosofia per a la vida són les estupideses, animant-te a gaudir de la vida amb llibertat.
A la seva pàgina web (http://www.diesel.com/ahundredlovers/), podem veure un vídeo anomenat "the hundred lovers" on una parella asseguda en un bar decideix, de sobte, aixecar-se i ballar davant de tothom. Llavors, s'hi afegeix una altra persona i els físics dels tres van canviant com si de diferents persones es tractés.
A més a més, el curiós d'aquest audiovisual és que en passar el cursor per damunt dels individus, amb fletxes et surt el nom de la peça de roba on encares i, en arribar al cap, surt "stupid".

Mireia Ayguadé

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada