martes, 4 de mayo de 2010

Las cosas que no nos dijimos...

En aquesta campanya feta per Tiempo BBDO es juga amb la imaginació de l’usuari i se’l fa entrar en un món totalment diferent al seu. En primer lloc, a l’obrir la pàgina web, apareix una frase que es va escrivint mica en mica a la pantalla, fent com una serpentina. Cada cop que s’entra al web, hi apareix una frase diferent.
Quan s’acaba la frase, automàticament s’obre un microsite, on s’explica què és en realitat aquesta pàgina: la promoció d’un llibre. Per tant, es pot aconseguir informació de l’autor, del llibre, de l’editorial... Però a més a més, dóna l’opció d’enviar un correu a qui es vulgui, amb el missatge que es vulgui amb la mateixa estètica de la pàgina inicial de www.lascosasquenonosdijimos.es .
Realment, és una molt bona manera de jugar amb l’usuari i d’aconseguir que s’endinsi en el mateix món on se situa l’acció del llibre.

Esther Madrona, G2

No hay comentarios:

Publicar un comentario