martes, 4 de mayo de 2010

Atrapantes 2008

http://www.atrapalo.com/micrositess/atrapantes
http://blog.atrapalo.com/1103/atrapantes-en-busca-y-captura/
http://www.youtube.com/watch?v=mRZjUQTs6Do


Aquesta campanya feta per a Atrapalo l’any 2008 consistia en instaurar una mena de publicitat no vista fins aleshores a Internet.
Doubleyou, l’agència encarregada d’aquesta creació, va creure que havien de sortir dels típics banners, però que no podien perdre (des del meu punt de vista) el concepte d’intrusió i invasió. Per això, i jugant amb el que significa una plaga, van decidir escampar per Internet milions d’atrapants, uns “bitxos” amb vida pròpia.
Això suposa un joc, i és que aquests animalons s’havien “menjat” diverses ofertes d’Atrapalo, que els cibernautes havien d’extreure per aconseguir-les. A l’inici de la campanya, però, no se sabria el motiu ni funcionament del joc, sinó que es faria més tard. Per primer cop, serien els usuaris d’Internet els que anaven en captura de la publicitat, i no al revés.
Sense cap mena de dubte, aquesta campanya va ser tot un èxit, i Atrapalo ho va veure reflectit en la seva activitat publicitària (quan a premis i guardons) i en la seva activitat comercial.

Esther Madrona, G2

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada